Hoi,
Zijn er problemen?
Op mijn PC en smartphone geen chart te zien,ook niet mijn open posities,kan ook geen posities openen.
Is er iets mis bij WHS?
Problemen Platform
- WHS Support
Re: Problemen Platform
Beste chrispetr,
Ons zijn geen problemen bekend geweest bij onze trading platformen. U gebruikt de ProStation app op uw smartphone/tablet?
Mocht u nog steeds problemen hebben, stel ik voor dat u ons hierover een e-mail stuurt of met onze support desk contact opneemt. Wij zullen dan trachten dit z.s.m. voor u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Bastiaan
WHS Luxemburg
Ons zijn geen problemen bekend geweest bij onze trading platformen. U gebruikt de ProStation app op uw smartphone/tablet?
Mocht u nog steeds problemen hebben, stel ik voor dat u ons hierover een e-mail stuurt of met onze support desk contact opneemt. Wij zullen dan trachten dit z.s.m. voor u op te lossen.
Bastiaan
WHS Luxemburg
Re: Problemen Platform
Beste,WHS Support wrote:Beste chrispetr,
Bastiaan
WHS Luxemburg
Er waren wel problemen,
Lees nog maar eens het e-mail verkeer dat gedaan werd tussen ons.
Zelfs een sorry van jullie,daar wacht ik nog op,maar zal ik wel niet krijgen zeker.