Meerdere computers

Post Reply
brvlaeth

Meerdere computers

Post by brvlaeth »

Beste

Ik zou graag metatrader gebruiken op meerdere computers (bvb. laptop en desktop).
Ik installeer metatrader op de 1ste computer en ik kan inloggen. Wanneer ik probeer in te loggen op de tweede computer, krijg ik de boodschap "invalid account".

Na het nodige opzoekingswerk blijkt dat metatrader een RSA key aanmaakt bij de 1ste succesvolle login (op de 1ste computer dus). Zonder deze key kan men niet succesvol inloggen op een andere computer, zelfs indien men de gebruikersnaam en wachtwoord weet. Bestaat er de mogelijkheid om die RSA key te kopieren naar de tweede computer?

Bij voorbaat dank,
Brecht
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: Meerdere computers

Post by WHS Support »

Beste Brecht,

Men kan met MT4 meermaals gelijktijdig ingelogt zijn. Daar zal men verder niets manueel voor moeten instellen.

De melding "invalid account" op de tweede computer heeft eerder iets te maken met een foutieve gebruikersnaam/paswoord, een firewall die de verbinding blokkeerd, een oude versie van MT4 waar de update nog niet is doorgevoerd.

Ik stel voor op de computer waar u niet kan inloggen de eerste punten te controleren en daarna het platform als administrator uit te voeren (d.m.v. rechter muisklik op het WHS MT4 icoontje). Als daardoor de verbinding nog steeds niet tot stand komt, laat het ons dan graag even weten en het gemakkelijkst zou zijn als we per afstand connectie op uw scherm meekijken om zo de oorzaak van dit probleem op te sporen. U kunt via +32 (0)93 83 86 38 contact met ons opnemen.


Met vriendelijke groeten,
Bastiaan
WHS Luxemburg
Post Reply

Return to “Metatrader”