Hallo,
Graag gebruik ik een trailingstop op basis van ATR. Dan weet je echter niet precies het risiko.
Is het niet mogelijk op het Futurestation zo te programmeren dat je naast een stop op basis van de ATR, bijvoorbeeld een fixed-stop op basis van procenten invoert ?
Mvg, Gerbert
Stop ATR en % ?
- WHS Support
Re: Stop ATR en % ?
Beste,
Dankzij de TradeGuard functie kunt u stops op meerdere niveau's en stops van verschillende types tegelijkertijd gebruiken.
De stop die het kleinste risico inhoudt zal prioriteit hebben.
M.a.w. als u bij voorkeur een dynamische stop gebruikt, maar tegelijkertijd controle wenst over het maximale verlies dan kunt een vaste stop plaatsen in combinatie met een dynamische stop. Van zodra de dynamische stop een kleiner verlies dan de vaste stop vertegenwoordigt, heeft de dynamische stop de prioriteit.
Vriendelijke groeten,
WHSelfinvest SA
Dankzij de TradeGuard functie kunt u stops op meerdere niveau's en stops van verschillende types tegelijkertijd gebruiken.
De stop die het kleinste risico inhoudt zal prioriteit hebben.
M.a.w. als u bij voorkeur een dynamische stop gebruikt, maar tegelijkertijd controle wenst over het maximale verlies dan kunt een vaste stop plaatsen in combinatie met een dynamische stop. Van zodra de dynamische stop een kleiner verlies dan de vaste stop vertegenwoordigt, heeft de dynamische stop de prioriteit.
Vriendelijke groeten,
WHSelfinvest SA
Hallo,
Dat ik een vaste stop en een dynamische stop gelijktijdig kan gebruiken, begrijp ik. Maar het is toch niet mogelijk om gelijktijdig een stop op basis van ATR en een stop op basis van een percentage te gebruiken?
Mvg, Gerbert Frijling
Dat ik een vaste stop en een dynamische stop gelijktijdig kan gebruiken, begrijp ik. Maar het is toch niet mogelijk om gelijktijdig een stop op basis van ATR en een stop op basis van een percentage te gebruiken?
Mvg, Gerbert Frijling
- WHS Support
Beste,
Neen, daar heeft u gelijk in.
De instelling om "Unit for Brackets" heeft effect op alle Stops/Targets in uw Study.
Vriendelijke groeten,
WHSelfInvest SA
Neen, daar heeft u gelijk in.
De instelling om "Unit for Brackets" heeft effect op alle Stops/Targets in uw Study.
Vriendelijke groeten,
WHSelfInvest SA