2 grafieken met een verschillend timeframe

Post Reply
WHS BE-NL
Posts: 517
Joined: 26 Nov 2012 12:45

2 grafieken met een verschillend timeframe

Post by WHS BE-NL »

Ik was aan het zoeken in de manuel om eenzelfde future gelijktijdig op het zowel de lange termijn grafiek als de korte termijn grafiek te kunnen volgen.

Hoe los ik dit best op?

Antwoord van de helpdesk


Een oplossing is:

1. Open een contract zoals je gewoonlijk doet: bijvoorbeeld de DAX maart op 5 minuten.
2. Klik daarna 2 x maal op de naam van de future in de workspace bar. Je klikt dus bijvoorbeeld op FDAX mar 05.
3. Er opent zich dan een 2de scherm.
4. Klik dan even dit scherm aan en ga dan naar Designer Dialog en stel daar bijvoorbeeld de grafiek in op 1 uur.
5.Je kan dan terzelfdertijd beide grafieken zien en traden op deze van 5 minuten.

Met vriendelijke groeten,


LS
Het lukt mij niet om twee grafieken met een verschillende timeframe tegelijk te openen.

Wat heb ik gedaan:
-mijn account geopend. Hierin staan mijn futures waarmee ik handel.
Ik klik met mijn rechter muisknop op een future en selecteer vervolgens
"Hide/Display charts". De grafiek verschijnt correct.

Als ik nu in de WorkspaceBar dubbelklik op dezeflde future dan opent zich geen tweede venster.
Wat doe ik fout?

Antwoord van de helpdesk


Beste,

Er kunnen nooit 2 futures met dezelfde naam geopend worden. Ik vermoed dat daar het euvel ligt.

Stel dat u een stop-strategie ontwikkelt op de CAC40 maart en deze noemt u Tradeguard_stop1.

Deze benaming zal u terugvinden onder het contract CAC40 maart. U kan dit contract in uw account slepen en openen en op 3 minuten plaatsen.

U maakt een andere stop-strategie en noemt deze Tradeguard_stop2 bijvoorbeeld en zet daar een timeframe van 15 minuten in.

Deze benaming zal u ook terugvinden onder het contract CAC40 maart. U kan dit contract dubbel aanklikken in de workspacebar en dan hebt u de 2 futures grafieken in uw scherm.

Mvg

WHS Gent
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”