Bracket orders

Post Reply
WHS BE-NL
Posts: 517
Joined: 26 Nov 2012 12:45

Bracket orders

Post by WHS BE-NL »

Geachte,

Ik weet dat bracket orders mogelijk zijn op het platform op het moment dat m'n besluit te kopen of te verkopen. Mijn vraag is of het mogelijk is een bracketstrategie te koppelen aan een limietkoers die voorbeurs wordt ingesteld. Indien de limietkoers wordt bereikt en het platform positie inneemt (LONG of SHORT) gaat dit dan onmiddellijk gepaard met op voorhand ingestelde target en stoploss koers?

Antwoord van de helpdesk


Beste,

Het plaatsen van een brackorder met Click Stop en Click target is feitelijk een Tradeguard strategie ontwikkelen. Deze strategie zet u actief op bijvoorbeeld Tradeguard Auto Order.

Deze strategie zal een bracket plaatsen van zodra een positie ingenomen wordt.

Stel dat u een limietkoers plaats én deze koers wordt bereikt, dan zal uw actieve Tradeguard strategie automatisch een bracket met Click Stop en Click Target plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

WHS Gent

By Vic on Wednesday, November 08, 2006 - 08:18 am:


Goedemorgen,

Ik ben nu ook volop aan het oefenen met papertrading.
Ik wil ook graag die bracket orders eens uitproberen maar daar heb ik problemen mee.

Iedere keer als ik een stop wil inzetten, om te beginnen 'click stop', en dan op 'stop' klik, om toe te passen dan krijg ik de volgende melding:

The stop 'clickstop' is only activated in Tradeguard-mode and in LiveEvaluation-mode.


Wat is er fout bij mij?

Antwoord van de helpdesk


Beste,

Op http://www.whstrading.com/WHSFutureStat ... acket.html ziet u hoe u een Bracket plaatst.

Een Bracket dient om een openstaande positie te beveiligen.

Indien u wenst te traden op een uitbraak zal u manueel een stop-buy plaatsen aan de bovenkant en een stop-sell aan de onderkant.

Met vriendelijke groeten,

WH Gent
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”