daytrading statistieken Papertrading

Post Reply
be77
Posts: 2
Joined: 25 Jun 2013 12:27

daytrading statistieken Papertrading

Post by be77 »

Beste mensen,
Het valt me op dat de daytrading statistieken, in ieder geval van de papertrading, (lang) niet alle trades weergeven. Als voorbeeld heb ik twee screenshots meegestuurd. Het gaat om GBP-USD Spot trades. De longtrades van na negen uur staan niet in de daytrading statistiek. Ook is het me opgevallen dat als ik handmatig een trade sluit die automatisch is geopend, deze niet vermeld wordt in de statistiek.
Zouden jullie me verder kunnen helpen? Het zou de evaluatie van mijn trades zeer vergemakkelijken, als de statistiek compleet zou zijn.
Bij voorbaat bedankt!

vr. gr.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: daytrading statistieken Papertrading

Post by WHS Support »

Beste be77,

In dit geval schijnt het zo te zijn dat u op 6.8.13 net na middernacht een verkooporder heeft uitgevoerd en dan een half uur later een tweede sell order is uitgevoerd. De eerste sell was waarschijnlijk om de long positie van de dag daarvoor te sluiten maar dat zal de statistiek niet kunnen weten omdat het zich alleen op de trades van die dag zelf zal baseren. Om meerdere dagen weer te geven zou u in de Daytrading Statistieken het aantal "Dagen" moeten verhogen.

Wel zijn er aan deze module limitaties, bijvoorbeeld zullen orders die worden uitgevoerd als het platform niet open is niet worden weergegeven in de Daytrading Statistieken en als u een positie niet met een tegengestelde order sluit maar een positie vergroot, zullen deze winsten/verliezen niet worden aangetoont. Om de precieze rekeningstand en winsten/verliezen te weten te komen is het altijd het beste om dat aan de hand van de rekeningafschriften te doen.

Groeten,
Bastiaan
WHS
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”