Fibonacci indicator

Post Reply
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Fibonacci indicator

Post by WHS Support »

Beste trader,
Vanwege de hoge belangstelling, hebben we een Fibonacci indicator geprogrammeerd, die de belangrijkste Fibonacci niveaus berekend (23,6% / 38,2% / 50% / 61,8% / 76,4% en 100%) en automatisch in de grafiek tekent.

Met de twee input parameters (x1 en x2) kan het hoog-laag bereik worden gedefinieerd. Voorbeeld: x1 = 250, x2 = 400
forum1.jpg
Als gevolg zullen de Fibonacci niveaus worden berekend op basis van de hoogste en laagste prijs tussen de 250ste en 400ste kaars (geteld vanaf links) en zal in de grafiek worden getekend.
forum2.jpg
Als de x2 parameter is ingesteld op 0, zullen de Fibonacci niveaus voor de laatste “x1” kaarsen worden getekend. In dit voorbeeld voor de laatste 250 kaarsen:
forum3.jpg
forum4.jpg
Met de laatste parameter "show_level" kan de gebruiker bepalen of alle zeven niveaus (standaardinstelling = 2) of alleen de belangrijkste vier niveaus (instelling = 1) moet worden weergegeven.

Hoe te gebruiken?
Kopieer de express indicator in de Express map* en ververs de WorkspaceBar.
* Afhankelijk van uw Windows versie, zal uw Express map oftewel hier te vinden zijn:
My Documents\WHS FutureStation Nano\Express
of hier:
C:\Program Files\Fipertec\WHS FutureStation Nano\Express

Met vriendelijke groeten,
WH SelfInvest
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Bakstenen
Posts: 21
Joined: 16 Nov 2013 17:47

Re: Fibonacci indicator

Post by Bakstenen »

Super ,bedankt
Bakstenen
Posts: 21
Joined: 16 Nov 2013 17:47

Re: Fibonacci indicator

Post by Bakstenen »

Dat is gelukt, maar hoe krijg ik de levels erin? ik bedoel 23,6 enz
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: Fibonacci indicator

Post by WHS Support »

Dag Bakstenen,

De percentages zullen niet als getallen in de grafiek verschijnen. Maar met de "show_level" input op 2 kan men dus alle Fibo levels weergeven (23,6%, 38,2%, 50%, 61,8%, 76,4%, 100%).

Met vriendelijke groeten,
Bastiaan
WHS Luxemburg
Bakstenen
Posts: 21
Joined: 16 Nov 2013 17:47

Re: Fibonacci indicator

Post by Bakstenen »

Hallo Bastiaan,
de levels zie ik dat was gelukt ,maar dacht dat je de percentages ook kon zien ,helaas dus.
mvg,
Henk
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”