Future Station Nano error messages

Post Reply
Ben777

Future Station Nano error messages

Post by Ben777 »

Beste mensen,

Ik ben bezig met een demo van het Fut St Nano. Met name het automatisch handelen dmv trading startegieën heeft thans mijn aandacht. Soms krijg ik echter onbegrijpelijke boodschappen die ik niet kan herleiden tot een bepaald handelssysteem of valutapaar dat ik aan het testen ben. Is er ergens een handleiding waarin foutboodschappen staan en hoe weet ik op welk symbool bijgevoegde boodschap (schermprint) betrekking heeft?
Overigens is de plaats waar de popup komt (linksboven) ook erg storend. En er komt voortdurend weer een nieuwe met dezlfde boodschap, zodat verplaatsen ook geen zin heeft.
Graag jullie aandacht en alvast bedankt voor de moeite!

Ben
WHS BE-NL
Posts: 517
Joined: 26 Nov 2012 12:45

Re: Future Station Nano error messages

Post by WHS BE-NL »

Beste,

UIt uw bericht kan ik moeilijk opmaken wat de fout is. In het bericht is er geen screenshot. Kan u de screenshot opsturen naar info@whselfinvest.com ?

Ik vermoed dat het de verbinding is, die wegvalt en daardoor een popup verschijnt. Indien er steeds een nieuwe verschijnt, kan dit het vervallen van uw verbinding aanduiden. Probeert u alvast onder Extra / Databronnen / WHS "automatisch herverbinden" aan te vinken.

Met vriendelijke groeten,

WHS Gent
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: Future Station Nano error messages

Post by WHS Support »

Beste trader,

Wanneer uw met valutaparen werkt in Nano kan het voorkomen dat u meldingen krijgt die te maken hebben met het Order Volume.
Volumes op CFD valuta's worden ingegeven in grootorden van 10 000 en hoger.
Volumes op FX valuta worden ingegeven in grootorden van 1 en meer (waarbij 1 dan staat voor 1 000 , 10 000 of 100 000 afhankelijk van de voorinstelling op de rekening).

Het verschil in grootorden kan voor conflicten zorgen wanneer CFD en FX valuta's afgewisseld worden in dezelfde study.

Platform meldingen maken de trader er op attent dat het Order Volume mogelijks foutief is.

Vriendelijke groeten,
WHSelfinvest
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”