indicator op kruising ema + filter op ema

Post Reply
Having

indicator op kruising ema + filter op ema

Post by Having »

Beste,

Ik wil graag een systeem in futurestation maken. Hierbij wil ik 2 kruisende EMA's de signalen laten genereren en ik wil dat deze gefilterd worden door een 3e EMA.

wanneer de ema's opwaarts kruisen en daarna door de (filter)EMA kruisen (of wanneer ze boven de filter-ema gekruist zijn), komt een koopsignaal,
wanneer de ema's neerwaarts kruisen en daarna door de (filter)EMA kruisen (of wanneer ze onder de filter-ema gekruist zijn), komt een verkoopsignaal.

Mijn indicator kan ik maken door de crossingMA te voorzien van een - teken voor het getal. Wanneer ik echter een EMA als filter toevoeg, wordt de kruising van de candle met de EMA de trigger voor het al dan niet uitvoeren van de order en niet de kruising van de crossingMA.

Is er een manier waardoor het EMA-filter wacht op een kruising (of wanneer de crossingMA opwaarts kruist, boven het EMA-filter voor koop en v.v.) met de crossingMA voordat het signaal wordt gegeven?

met vriendelijke groet
WHS BE-NL
Posts: 517
Joined: 26 Nov 2012 12:45

Re: indicator op kruising ema + filter op ema

Post by WHS BE-NL »

forum.png
Beste,

Ik vermoed dat de redenering anders moet:

Stel u filtert met de Crossing MA = de trend filtert stijgend als de Crossing MA opwaarts gekruist zijn.

Als dan de koers opwaarts de 3de MA snijdt, dan is dit het koopsignaal.

En omgekeerd: de trend filtert dalend als de Crossing MA neerwaarts gekruist zijn.

Als dan de koers neerwaarts de 3de MA snijdt, dan is dit het koopsignaal.

Mvg,

WHS Gent
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”