Meer ontbrekende ticks

Post Reply
MaSansky
Posts: 4
Joined: 07 Apr 2016 08:37

Meer ontbrekende ticks

Post by MaSansky »

Missing Ticks Nanotrader Full 2.PNG
Mijn vraag van gisteren is nog niet geplaatst, maar voor de volledigheid hierbij nog een schermafdruk van vanochtend waarop duidelijk te zien is dat er in het verloop van de grafiek van gisteren twee grote gaten zitten (na 8.25 uur en na 15.31 uur). Graag een oplossing hiervoor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
WHS BE-NL
Posts: 517
Joined: 26 Nov 2012 12:45

Re: Meer ontbrekende ticks

Post by WHS BE-NL »

Beste,

U gebruikt span grafieken en hiervoor gebruikt u ticks. Het aantal ticks is helaas verminderd door de koersenleverancier. We proberen hiervoor een oplossing te vinden.

De opgeslagen tick data kan u wissen via Extra / release cached data

Met vriendelijke groeten,

WH Selfinvest
MaSansky
Posts: 4
Joined: 07 Apr 2016 08:37

Re: Meer ontbrekende ticks

Post by MaSansky »

Helaas is dit geen juiste oorzaak van het probleem. Ik had de missende ticks namelijk wel in mijn studie staan, maar die verdwijnen op een willekeurig moment op de dag waarna de grafiek met gaten ervoor in de plaats komt.

Vandaag ook weer dezelfde situatie. Een volledige grafiek in ticks vanaf het moment van openen van de studie (rond 8 uur vanochtend) tot iets voor 19 uur vanavond waarna er een foutmelding volgt en alle ticks tot 18.40 verdwenen blijken en de grafiek met een grote kaars het gat overbrugt tussen 17 juni 16.20 uur en 20 juni 18.40 uur. Deze ticks had ik eerst dus wel en zijn ineens verdwenen. Ik begrijp (ben zelf IT deskundige) dat de grafiek niet kan worden opgebouwd met de tick-historie van de data-leverancier maar dat is ook niet nodig want deze zouden in de cache-opslag van de computer moeten staan. Waarom wordt deze lokale data niet gebruikt? Of wordt deze niet opgeslagen?

Ik zou vorige week gebeld worden door een IT deskundige van WH Selfinvest, maar dat telefoontje is helaas nooit gekomen.
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”