Moving average als stop loss

Post Reply
WHS BE-NL
Posts: 517
Joined: 26 Nov 2012 12:45

Moving average als stop loss

Post by WHS BE-NL »

Is het mogelijk om een Moving Average indicator te gebruiken als Stoploss?
Met andere woorden als de Moving Average wordt aangeraakt dat dan een Stoploss order wordt uitgevoerd met de waarde van de Moving Average op dat moment.

Ik weet dat het wel mogelijk is om de Signaal uitvoering in te stellen op Sentiment-Uitstap Signaal: Sluit zelfde staaf.

Maar dit is anders dan dat ik het zou willen.
Bij een Trailing stop als voorbeeld gebeurd dat wel. Dan wordt er wel prompt een Stoploss order uitgevoerd als de Staaf de Trailing stop raakt.

Is het mogelijk om het in te stellen dat dit bij het raken een Moving Average indicator ook gebeurd?

Alvast mijn dank voor uw antwoord

Antwoord helpdesk

Beste,

In het FutureStation platform kan men de normale Moving Average als stop gebruiken maar zal alleen aan het einde van de kaars (EoP) de positie sluiten.

Er is een alternatief. Mocht u direct de positie gesloten willen hebben zodra de prijs de moving average raakt kunt u de speciale express programmatie gebruiken die u onder de Sentimentors/Express kunt vinden. De naam van deze Stop is "MA_TrailStopTactic" en u kunt deze of als stop order aan uw studie toevoegen of als Tactic zodat u het met een Click Stop kunt combineren.

Gelieve het op deze manier eens uit te testen en ons te laten weten mocht het niet helemaal duidelijk zijn.

Met vriendelijke groeten,
Bastiaan
WHS
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”