opnieuw opstarten tijdens open autotrade

Post Reply
jippey
Posts: 6
Joined: 11 Oct 2013 15:39

opnieuw opstarten tijdens open autotrade

Post by jippey »

mijn nanotrader machine moest ik door omstandigheden opnieuw opstarten terwijl hij een open trade had, automatische geopen dmv AutoOrder. nadat ik AutoOrder weer had aangezet sloot hij direct de open trade, zonder dat er stops of targets gehaald waren. Kennelijk werkt dit anders dan ik had ingeschat. Wat is de juiste wijze?
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: opnieuw opstarten tijdens open autotrade

Post by WHS Support »

Hallo Jippey,

Toen u uw FutureStation Nano weer starte en de studie weer geladen had, kon u toen zien of de strategie nog steeds in dezelfde richting ging? M.a.w. was de MetaSentimentor nog steeds in richting long (als u in een long positie zat) of richting short (als u in een short positie zat)? Stel u had met uw strategie een koop positie en, terwijl uw strategie niet meer actief, was kwam er een verkoopsignaal. Toen u daarna uw strategie weer op AutoOrder zette heeft het system gemerkt dat een long positie niet klopte, vergeleken met de MetaSentimentor waarde, en daarom wordt meteen bij het activeren van AutoOrder uw positie gesloten.

U zou in uw studie die fase kunnen nagaan en zien of er tussen het moment van het deactiveren van uw studie en het terug activeren er signalen zijn geweest. Dit lijkt me de meest waarschijnlijke reden waarom de positie werd gesloten.

Groeten,
Bastiaan
WHS
jippey
Posts: 6
Joined: 11 Oct 2013 15:39

Re: opnieuw opstarten tijdens open autotrade

Post by jippey »

Hallo Bastiaan,

dank voor je antwoord. Maar: de strategie heeft geen signalen onderweg gehad. Meta Sentimnetor stond op 50 toen ik de strategie weer op autoorder zette.

met groet, Jeroen
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: opnieuw opstarten tijdens open autotrade

Post by WHS Support »

Hallo Jeroen,

In dat geval is dat niet direct begrijpelijk voor ons. Om dit in meer detail te kunnen analyseren stel ik voor dat u ons de studie die u toen had gebruikt per email opstuurd. Gelieve er ook bij te vermelden welke dag (en om welk tijdstip) de verbinding verloren was gegaan en u weer de studie had geactiveerd. U kunt dat graag aan info[at]whselfinvest.com toesturen.

Groeten,
Bastiaan
WHS
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”