PlayBack gelimiteerd in tijd

Post Reply
alitrix

PlayBack gelimiteerd in tijd

Post by alitrix »

Hoi,

Ik wil graag een paar strategieën testen met oude data doormiddel van een PlayBack Wizard.
Bij elke symbol die ik kies, krijg ik een melding "For this symbol only a very limited number of historical ticks is available. Do you want to continue the PlayBack anyway?"
Hierdoor krijg je heel weinig historische data, bij Goud krijg ik zelfs 40minuten om mee te spelen.

Is het mogelijk om meer playback data te krijgen?
Voor 2-3 dagen? Ik weet dat dit veel ticks zijn, maar anders is het lastig om strategieën te testen op oude data.
Of kan ik misschien een export doen van een bestaande grafiek en deze inladen voor de playback wizard?
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: PlayBack gelimiteerd in tijd

Post by WHS Support »

Dag alitrix,

Op CFD/FX basis zal men maar een gelimiteerde hoeveelheid ticks kunnen laden en zult daarom maar een 30-60 minuten aan historieken kunnen laden. Een workaround zou zijn uw platform 's ochtends al te starten en de diverse contracten waarvoor u een PlayBack wilt aanmaken te laden met tick aggregatie. U zou dan aan het einde van de handelsdag een PlayBack kunnen maken en op die manier zou u een hele dag aan historische ticks kunnen gebruiken.

Groeten,
Bastiaan
WHS
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”