tekenobjecten 'in de toekomst'

Post Reply
fibfan
Posts: 2
Joined: 05 Jul 2016 17:54

tekenobjecten 'in de toekomst'

Post by fibfan »

Geachte,

Is het mogelijk om verticale lijnen of andere getekende objecten te plaatsen ‘in de toekomst’ – dus in de nog lege ruimte aan de rechterkant van de grafiek waar nog geen actuele koersen te zien zijn? Tot nu toe heb ik dit niet gevonden.
Indien dit niet mogelijk is, zal deze functionaliteit later kunnen worden ingebouwd in Nanotrader (Free) ?

Dit vind ik eigenlijk jammer, want de mogelijkheid om verticale lijnen (+ andere grafische objecten) in de toekomst te plaatsen, was wél voorzien in Prostation, die ondertussen werd vervangen door Nanotrader.

Trouwens, het plaatsen van verticale lijnen waar de koersen wél staan, is evenmin mogelijk ! (enkel via het ‘pijl’ icoon kan dat wel – maar is wel onpraktisch).

Met vriendelijke groeten,

fibfan
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: tekenobjecten 'in de toekomst'

Post by WHS Support »

Geachte,

Het is mogelijk om een lijn in de toekomst te trekken door in de 'lijn eigenschappen' het hokje 'Right Extension' aan te vinken.

Eveeens is het mogelijk om een vertical lijn te tekenen met de trendlijntool.

Met vriendelijke groeten,

WHSLux
fibfan
Posts: 2
Joined: 05 Jul 2016 17:54

Re: tekenobjecten 'in de toekomst'

Post by fibfan »

Geachte,

het blijkt inderdaad mogelijk om een lijn te verlengen door dit vakje 'right extension' aan te klikken en dan gaat die lijn 'in de toekomst' - dit wist ik al.
Maar als je die verticaal plaatst, is het niet mogelijk om ze te verplaatsen naar het lege gedeelte van de grafiek aan de rechterkant.
Kan deze functie worden ingebouwd in Nanotrader? Bij MT4 gaat dit trouwens zonder probleem , er is daar ook een apart icoon voorzien voor verticale lijnen.

Met vriendelijke groeten,

fibfan
User avatar
WHS Support
Posts: 2430
Joined: 14 Feb 2013 10:27

Re: tekenobjecten 'in de toekomst'

Post by WHS Support »

Geachte,

Deze mogelijkheid bestaat helaas niet op Nanotrader. Er worden echter constant verbeteringen aangebracht aan de platform. Wij zullen uw aanvraag doorsturen aan onze ontwikkelaars.

Met vriendelijke groeten

WHS Lux
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”