Transparante vensters en missende ticks

Post Reply
MaSansky
Posts: 4
Joined: 07 Apr 2016 08:37

Transparante vensters en missende ticks

Post by MaSansky »

Ik heb twee steeds weer terugkerende problemen in Nanostation Full. Hopelijk zijn deze op te lossen

1. In mijn Nanotrader Setup heb ik een aantal vaste schermen staan ter referentie. Een daarvan is gebaseerd op de Morning BreakOut strategie van DAX met het HighLowTimeFilter. Geregeld komt het na herstart van het programma voor dat een van de vensters "transparant" is. Er staat niet de beoogde grafiek in, maar je kijkt er doorheen naar de achtergrond en ziet dus de eventuele achtergrond. Herstart van het programma is geen oplossing. Het enige dat werkt is sluiten van deze studie en een nieuwe aanmaken ter vervanging. Dit probleem komt zeer geregeld voor met deze strategie, maar ook andere studies willen nog wel eens zo openen.

2. Zeer geregeld worden openstaande studies misvormd doordat ineens de tick-historie (ik werk met grafieken met span abs. van 2 en 5 tikken) corrupt lijkt. Een groot deel van de tijdlijn is verdwenen en het koersverloop gedurende die tijd wordt in een hele grote kaars getoond. Bij overschakelen op een grafiek van 1 minuut is de historie er wel weer, maar zodra ik terugkeer naar tikken is het probleem weer terug. Opnieuw inladen van de data geeft geen oplossing, net zo min als afsluiten en opnieuw starten van het programma. Een voorbeeld van vandaag heb ik toegevoegd. De data tussen 8.25 uur en 12.16 uur is van het ene op het andere moment spoorloos verdwenen. Zoals gezegd overkomt mij dit vaker, minimaal een keer in de week zijn dit soort rare sprongen zichtbaar.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Return to “WHS NanoTrader”