Midnight

Post Reply
Gerbert

Midnight

Post by Gerbert »

Hallo,

Weet iemand hoe ik dergelijke ongewenste trades kan voor komen (zie bijlage).

Bvd, mvg, Gerbert
Gerbert

Re: Midnight

Post by Gerbert »

Alsnog de bijlage
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Chorrie

Post by Chorrie »

Misschien kun je beter met Block werken ipv Flat.
WHS Support

Post by WHS Support »

Hallo Gerbert,

U gebruikt in voor het GBP-USD contract een trading tijdsfilter? Ik zie namelijk dat er een periode ontbreekt in uw grafiek van net na middernacht op Zondagavond en maandag avond 20:25. Ik kan van uw screenshot alleen niet herkennen welke tijd de kaars die het short signaal geeft heeft.

Als u nu weer die periode in uw grafiek laadt, ziet u dan wel weer de kaarsen tussen middernacht en rond 20:30?

Groeten,
Bastiaan
WHS
Gerbert

Post by Gerbert »

Hallo Bastiaan,

Nu heb ik de studie geladen zonder Flat-filter.
Dan ontbreekt er denk ik ook weer een stuk.
De afbeelding staat in de bijlage, ik weet niet of en hoe ik direct bij deze tekst een afbeelding kan plaatsen.

Vast bedankt en groeten, Gerbert
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
WHS Support

Post by WHS Support »

Hallo Gerbert,

De Flat & Block filters zullen alleen in een automatisch handelssysteem tijdens de gekozen periodes geen signalen toelaten, maar de kaarsen worden daarmee niet beïnvloed. Dat er in uw grafiek een dergelijke gap te zien is, zou te maken kunnen hebben met een storing in de historische data die wij deze week hadden. Dit wordt pas in het weekend opgelost dus gelieve maandag uw grafiek te laden en dan te controleren of die gap uit uw grafiek is verdwenen.

Groeten,
Bastiaan
WHS
Post Reply

Return to “WHS NANOTRADER - EXPRESS PROGRAMMING”