Hallo,
Ik probeer een oplossing te vinden voor een stoporder, ik handel met het Futurestation steeds in autoorder met een bracket stop en limiet order. Als ik long ben in de markt
verander ik mijn stop order manueel naar een hoger lot order. Vb ik ben 2 cfd's long en wil als mijn stop geraakt met 6 cfd's short gaan. Is er een mogelijkheid om een stoporder te programmeren dat er automatisch een stoporder geplaatst wordt met een triple aantal cfd's waarmee ik in de markt ben.
Ik vind op het web geen programmeurs die overweg kunnen met express code.
Mvg Ben
Stoporder programmeren
- WHS Support
Re: Stoporder programmeren
Beste Ben,
Het zal niet mogelijk zijn de brackets aan te passen zodat de aantal lots meer/minder zijn dan de positiegrootte van de open positie. De brackets zijn alleen bestemd om open posities te beschermen.
Er bestaat in express wel een functie (SetDefaultOrderSize()) waar het order volume dynamisch aangepast kan worden op basis van een bepaalde conditie dat in express aangegeven zal moeten worden. Maar dit werkt alleen op basis van een "sentiment" en niet met een "bracket". De signalen kunnen dus pas aan het einde van iedere kaars worden uitgevoerd. Mocht u hier meer informatie over willen ontvangen, kan u graag contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Bastiaan
WHS Luxemburg
Het zal niet mogelijk zijn de brackets aan te passen zodat de aantal lots meer/minder zijn dan de positiegrootte van de open positie. De brackets zijn alleen bestemd om open posities te beschermen.
Er bestaat in express wel een functie (SetDefaultOrderSize()) waar het order volume dynamisch aangepast kan worden op basis van een bepaalde conditie dat in express aangegeven zal moeten worden. Maar dit werkt alleen op basis van een "sentiment" en niet met een "bracket". De signalen kunnen dus pas aan het einde van iedere kaars worden uitgevoerd. Mocht u hier meer informatie over willen ontvangen, kan u graag contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Bastiaan
WHS Luxemburg